Wow första inlägget på länge

Ja det var länge sen! Jag gjorde visst ingen autofit men jag fick dataförbud! JAA SÅ KUL! Min mina data är lagad så nu kan jag blogga lite mer! Är det någon som har draw somthing på sin mobill? ADDA MIG JAG HETER SWEETELIN FAST OM DU SKA SKRIVA RÄTT SÅ HETER JAG: sweetElin
 
 
 
 
Jag va på leoslekland i borås i går yey! :D Fast ändå var det tråkigt på vissa ställen som typ ett ställe där det var en tiger liknande skit rutshkana (stavning) ibörjan av det hela!  Aa och sen kom ju leo leklandets lejon och skulle kama  alla och då blev det juh pinsamt och då sprang man iväg och gömde sig i bollhavet av hårda jävla bollar! Det var en unge som görmde sig där och min kompis gick och hoppade akt på hans näsa .____. Jag började såklart asgarva fast han bara:
  
 
 
H=han  J=jag     K=kompisen som var med mig dit.
 
 
H: - Hallå va var det som va så roligt!?
 
 
J: - HAHAHAHHAHAHAHAHAHA DU BLÖDE PÅ NÄSAN! ÄR DU BLIND ELLER!?!?!?!?!?!?!!? HHAHAHAHHAHA!
 
K: - Elin sluta asgarva nu så drar vi
 
J: - HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH HAN BLÖDER!
 
H: - Oj va kul jag blir lesen nu :(    ( fast me bäbis ironisk röst)
 
 
J: - HAHAHAHAHAHAH HAN BLIR LESEN HAHAHAHAHAHAHAHA!
 
 
Och sen stack han någon stans vet inte vart!
 
 
 
 
Herrå måste gå nu men endå så är det ju roligt och du kan skriva en komentar så kanske jag kan skriva me sen?  Fast då om msp.
 
PS: skulle vara bra om du adda mig på  draw somthing på mobilen Namn: sweetElin  Lösenord: det ska jag inte säga!
 
Hej då
 
 
 
 
 
///////////// ELIN SOM GAVAR HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: PomaDaKrull

Heyy, najs blogg. Jag kollar runt lite och den verkar bra. Ska nog följa din blogg :3

Förresten jag e LolCat på MSp

Svar: Haha tack jag kan följa dej määäää
Elin None

2013-01-06 @ 16:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0